maandag 5 september 2011

Proefbeha met halve padding cup

Een tijdje terug vroeg ik op het forum advies over het maken van een beha met halve padding cup.
Ik ben een proefexemplaar gaan maken.
Zie hieronder de diverse stadia.






Volgens mij zijn de eerste twee foto's hetzelfde maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen.

hier is dan het uiteindelijke resultaat.


Ik moet nog wat zaken aanpassen.
Ik wil het middenvoor nog iets hoger en moet in de bovencup een spietje maken.
Verder zit de beha heel goed.
Ik heb hem al gedragen.
De stoffen zijn lycra en niet rekbaar kant.
Het patroon is getekend vanuit het grondpatroon model 205.

6 opmerkingen:

  1. Mooie bh Mieke, ik heb dit model ook weer eens gemaakt en toevallig ook op een zelfde manier als die jou.
    Erg mooi model.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt. En wit tja dat kun je altijd gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke bh heb je gemaakt! Mooi met dat kant.

    Mooie foto's ook van hoe je het gemaakt hebt.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die is mooi en sjiek, fijn dat het goed gelukt is, fijn dat je de foto's ookj geplatst hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is een mooie bh geworden en wit is altijd fijn om te hebben.Ook leuk zo om het te zien op de foto's hoe je het doet.
    gr. Corina

    BeantwoordenVerwijderen